Jak nawadniać organizm?

W letnich temperaturach wzrośnie, więc nie ryzyko stania się odwodnione. Średnia ciała dorosłego jest 60 procent wody, a pobyt uwodniony ma kluczowe znaczenie dla bycia zdrowym.  „Woda jest niezwykle ważna dla ogólnego stanu zdrowia, zwłaszcza w tych cieplejsze miesiące, kiedy jesteśmy w słońcu więcej niż zdajemy sobie sprawę i pocenie się bardziej niż zwykle, ” mówi Brigitte Zeitlin, zarejestrowany dietetyk i założyciel New York oparte BZ Nurtrition. Ale co, jeśli nie jesteś wielki na H2O? Oto osiem sposobów, można pokonać ciepło i utrzymać ciało nawilżone-bez wody pitnej.

Ile potrzebujesz wody?

Ile wody naprawdę potrzebuje Twoje ciało? Różni się od osoby.  „Średnio, zaleca się, aby mężczyźni otrzymują 15 filiżanek płynu dziennie, a kobiety otrzymują 11 filiżanek dziennie, ” mówi Heather Mangieri, zarejestrowany dietetyk i rzecznik Akademii żywienia i dietetyki. Ludzie, którzy regularnie ćwiczy lub spędzają czas na słońcu potrzebują jeszcze więcej wody niż standardowe rekomendacje. Złą wiadomością jest to, że ponad 43 procent dorosłych nie pić wystarczającej ilości wody, zgodnie z ośrodkami kontroli chorób i profilaktyki-stąd, dlaczego alternatywy są pomocne.

Jeść warzywa

Dwadzieścia procent dziennego spożycia wody pochodzi z żywności, zgodnie z National Institutes of Health.  „Owoce i warzywa są szczególnie wysokie w zawartości wody, ” mówi Mangieri. Można zachować swoje ciało nawilżone przez spożywanie owoców i warzyw, które zawierają 85 procent lub więcej wody. Spróbuj ogórki i sałaty, na przykład, które są pakowane z 96 procent wody. Dalej na liście najbardziej wypełnione wodą są seler i rzodkiewki, z 95 procent wody. Inne najlepsze wykonawców: pomidory (94 procent wody) i kalafior, papryka i szpinak (92 procent wody).

Skorzystaj z letnich owoców

Letnie Targi rolnicze są przepełnione owocami o wysokiej w wodzie. Na szczycie listy znajdują się truskawki i arbuz, które zawierają 92 procent wody. Cantaloupe ma 90 procent wody, a następnie brzoskwinie (88 procent wody). Lato ulubionych, takich jak ananasy i pomarańcze oferują 87 procent wody. Ale nie idź za burtę-podczas gdy owoce są świetne źródła wody, są one również wysokiej zawartości cukru i może zawierać niechciane kalorie, jeśli jeść zbyt wiele.

Weź mrożoną kawę

Pomimo popularnych przekonań, kawa nie jest odwodnienie. Chociaż niektóre napoje z kofeiną może powodować łagodne działanie moczopędne – gdzie organizm oczyszcza się poprzez tworzenie potrzebę oddawania moczu – kawa nie powoduje utratę płynów. W rzeczywistości, Twój poranny kubek Joe jest 98 procent wody, wystarczy zostawić bardziej nawilżona niż przed. Mimo to, nie jest mądre, aby przesadzić kawy. Zbyt dużo kofeiny powoduje bóle głowy, trema i bezsenność, więc najlepiej trzymać się jednego do dwóch filiżanek dziennie, mówi zeitlin.

Unikaj nadmiernej ilości alkoholu

Im więcej spożywasz alkohol, tym bardziej Twoje ciało stanie się odwodnione.  „Alkohol może zmniejszać wytwarzanie hormonu antydiuretycznego, hormonu, który pomaga organizmowi wchłonąć wodę, ” mówi Mangieri. Zwiększa to oddawanie moczu, powoduje, że organizm traci więcej płynu niż normalnie i tworzy objawy, takie jak suchość w ustach, pragnienie i bóle głowy. Chcesz walczyć z odwodnieniem podczas picia alkoholu? Dla każdego napoju alkoholowego można spożywać, mają szklankę wody lub pić wysoko w elektrolitów, jak Woda kokosowa lub napój sportowy.

Zrób zimną zupę

Zupa z kurczaka dla duszy? Więcej jak zupa z kurczaka na nawilżenie.  „Dążyć do zupy oparte na Rosół dla najbardziej nawilżający dla złotówki mówi. Większość buliony zupy są ładowane z soli, która pomaga organizmowi zatrzymywania wody i zwalczania odwodnienia. Punkty bonusowe jeśli dodajesz warzywa o wysokiej zawartości wody, takie jak pomidory, seler lub rzodkiewki. Szukasz schłodzonej zupy, aby spróbować tego lata? Gazpacho – tradycyjnie zimno Hiszpańska zupa-jest idealny, aby spróbować w gorący letni dzień i mogą być wykonane w różnych smakach, od arbuza do ogórka.

Post a Comment