Lekarz John Rush widzi jego pacjentów zrobić ten sam błąd co roku: oni ustawić noworoczne rezolucje na styczeń 1 i spodziewać się wdrożyć je następnego dnia. Ale plan jest pewny – Fail jeden, mówi. „Najbardziej sensowne cele, które podejmujemy w naszym życiu, podejmują pewne planowanie i musimy ustawić nasze życie na zmiany i na sukces”, mówi Rush, COO firmy medycyny zarządzania wiekiem Cenegenics. Dlatego teraz nadszedł czas, aby rozpocząć przygotowania do wszelkich zmian, które chcesz zrobić w 2015. Kupić odpowiedni sprzęt i odzież, znaleźć wsparcie przyjaciół i rodziny, i opracować plan, kiedy czujesz się jak zarabianie na swoje zaangażowanie, Rush sugeruje.

Ustaw konkretny cel.

„Zdobądź lepszy kształt.” „Bądź zdrowszy”. „Schudnąć.” Te cele, bez względu na to, jak powszechne, są zbyt szerokie, mówi Justin Weis, osobisty trener i właściciel Summit fitness w Richmond, Virginia. Sugeruje, zbieranie konkretne wydarzenie, aby przygotować się do zamiast tego, czy to coś wielkiego jak wspinaczka na górę lub coś prostego jak bieganie 5K. „Mając cel, że jesteś jazdy w kierunku, a nie coś jak funtów wakacje próbujesz uciec od, sprawia, że podróż o wiele łatwiejsze” Weis mówi. „To zmiana perspektywy, która odwraca go od negatywnego nastawienia na coś pozytywnego, co może sprawić różnicę”.

Zobowiązać się do „modalności ruchu.”

„Nie pozwól, aby ćwiczenia stały się kolejną rzeczą, aby sprawdzić swoją listę”, mówi Angela Meyer, instruktor jogi i Regionalny Dyrektor ćwiczenia grupowego w YMCA w dystrykcie Columbia. Zamiast tego, należy rozważyć przyjęcie „modalności ruchu” lub aktywności fizycznej, która zainspiruje cię do bycia nie tylko fizycznie zdrowsze, ale także „psychicznie, emocjonalnie i duchowo zaangażowany i żywy”, mówi Meyer. Aby znaleźć swoją modalność, zadaj sobie pytanie, jaki rodzaj ruchu pozwoli Ci wyrazić swoją pasję i kreatywną energię. Czy to sztuki walki? Jogi? Taniec? Wspinaczki? Wszystkie te działania, Meyer mówi, „pozwalają odkryć coś głębszego o sobie, a także osiągnięcie celów fizycznych.”

Spersonalizuj swoją ustną opiekę zdrowotną.

Weź typowe rozdzielczości nici regularnie o krok dalej w tym roku, rozwiązując porozmawiać z dentystą o tym, jak genetyka może wpływać na zdrowie jamy ustnej, mówi William Giannobile, przewodniczący Departamentu Periodontics i medycyny ustnej na Uniwersytecie w Michigan School of Dentistry. Podobnie jak zdrowie serca, ryzyko raka i waga, zdrowie jamy ustnej jest pod wpływem genów. Wiedząc, gdzie stojaka może pomóc, jak często widzisz swojego dentystę i rodzaj opieki, którą otrzymasz, mówi. Bonus? Poprawi to również ogólny stan zdrowia. „Medycznych przełomów w genetyce, genomiki i czynników ryzyka chorób i zachowań pokazują, jak zdrowie jamy ustnej pacjenta wpływa na ich całkowite samopoczucie,” Giannobile mówi.

Nosić okulary przeciwsłoneczne.

Jeśli szukasz rezolucji, która jest zarówno moda-naprzód i zdrowe, Dennis Levi, profesor Optometrii i nauki wizji na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, ma jeden dla Ciebie: „nosić odcienie, gdy się w jasnym świetle słonecznym”, mówi. Upewnij się, że wybierzesz parę, która chroni przed promieniowaniem ultrafioletowym, które, w nadmiarze, może powodować zaćmę i doprowadzić do uszkodzenia rogówki i siatkówki, Levi mówi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *