Wielu z nas zatrzymajcie się trochę w lecie. Czy to soczysty z dodatkowym serem na lub duży kawałek czerwonego, białego i niebieskiego ciasta na czwarty weekend lipca, nie ma nic złego z czasem biorąc oszukiwać dzień na diecie. Wystarczy upewnić się, że świętujemy z umieniem-i to obejmuje to, co pijesz!

Alkohol jest często winowajcą, gdy ludzie na święta. Jeśli uważasz, że może kopać z kilkoma chlebkami wieczorem, Zapisz te węglowodany na obiad i po kolacji napojów. I upewnij się, że jeść tyle na swój nocny posiłek (niektóre białka i kilka węglowodanów), aby przygotować swoje ciało do picia.

Zawsze mówię swoim klientom pić napojów alkoholowych, które lubią, ale nie kochają. To pewnie nie ma sensu, prawda? Pomyśl o tym w ten sposób: Jeśli jesteś frajerem, jesteś prawdopodobne, aby mieć więcej niż kilka, a tym samym kalorii. Jeśli trzymać się piwa, które uważasz, że jest w porządku, ale nie jest ulubionym, jesteś bardziej prawdopodobne, aby pozostać w kontroli. Kolejną wskazówkę jest, aby wypić szklankę wody dla każdego napoju alkoholowego, który spożywasz. Nie tylko będzie to utrzymać nawodniony i obniżyć ryzyko nieprzyjemnych kaca, ale to również pomóc dać organizmowi szansę na przetwarzanie alkoholu wolniej.

Tak więc, Jeśli podążasz za tymi wskazówkami, powinieneś być w jasnej. Teraz, co powinieneś rzeczywiście pić? Oto pięć sugestii co do robienia niskokalorycznych, pozbawionych poczucia winy koktajli, które pozwalają rozluźnić się bez zaostrzenia pasa.

Wódka. Jeśli jesteś pijący wódki, zachować to proste. Soda wódka lub tonik wódki są najlepsze zakłady. Upewnij się, że każdy napój zawiera tylko jeden strzał i miesza się z wodą Seltzer aromatyzowane, świeże wapno lub soku żurawinowego lub lemoniady, jeśli chcesz trochę smaku. Wolę ziemniaka na wódek, ponieważ są bezglutenowe; Moje ulubione są lub wódki marki Chopin.

Margarita. Są ulubionym fanem, ale są one również znane jako bomba kaloryczna! Obniżyć kalorii, przełączając się do lżejszej wersji meksykańskiego koktajlu kochasz. Idź do tequili na skałach z sokiem co najmniej pół wapna i nic więcej.

Piwo. Piękno piwa jest to, że jego wielkość porcji jest już rozliczane. Po tym wszystkim, piwa są często podawane w jednej butelce lub może. Piwo również napełnia Cię, więc jesteś mniej prawdopodobne, aby chcieć utrzymać picie-choć, uważaj na to uczucie nadęty! W tych dniach, istnieje wiele wielkich niskokalorycznych, ultralekkich piw. Ma tylko 64 kalorii na porcję, i (BUD) Select 55 to kolejna dobra, lżejsza opcja z tylko 55 kalorii.

Wina. Latem ludzie lubią pić różowe wino. To jest wielki, ponieważ można łatwo rozcieńczyć różę z kostek lodu lub dodać kilka musujące wody do niego, aby uczynić go bardziej orzeźwiający. Jeśli jesteś bardziej białego pijący wino, są świetnym rozwiązaniem. A jeśli Sangria jest Twoja sprawa, upewnij się, że będziesz napełniania dzbanek z dużą ilością niskich cal owoców, takich jak kiwi, cytryny i limonki. Można również użyć zamiast słodkich napojów bezalkoholowych w mix.

Napoje mieszane. Jeśli jesteś truskawka lub Pina Colada kochanka, naprawdę dostał do oglądania swoich porcji podczas picia. Wiem, że to kuszące, aby przejść do pysznego, Owocowy mikstura, ale często mogą spakować w górę 300 kalorii na szklankę! Dla lżejszej wersji, omijać mieszanki. Użyj świeżych owoców i niewielką ilość soku, i przejść ekstra ciężki na lodzie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *